ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΑΠΟ 18/09/2019 ΕΩΣ 27/09/2019
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ιωάννινα 17-07-2019
6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ,
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ,
ΗΠΕΙΡΟΥ&
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αριθ. Πρωτ. 19844
|
ΓΕΝΙΚΟ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Βαθμός προτεραιότητας
Γραφείο: Διοικητή
ΤΗΛ.2651099201
FAX : (0651) 46.618
Τ.Θ. 1093 - Τ.Κ. 45500 - ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ'
αριθμ. ΣΟΧ 1/ 2019
Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού σε νομικά πρόσωπα που υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων
Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού σε νομικά πρόσωπα που υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων
με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
για ανάγκες Φύλαξης
(Άρθρα: 21 του Ν.
2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, και 107 του Ν. 4461/2017)
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Έχοντας
υπόψη:
1.
Τις διατάξεις των παρ. 5 έως και 13, 15 και
20 του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή
προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ 28 Α), όπως έχει τροποποιηθεί
και ισχύει, σε συνδυασμό με τις
διατάξεις των άρθρων 63 του Ν. 4430/2016
όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, 25 παρ.9 του Ν. 4440/2016 και 107 του Ν.
4461/2017.
2. Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο
Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων
Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54 Α΄).
3.
Τις διατάξεις
του άρθρου δεύτερου του Ν.4528/2018
(ΦΕΚ 50/Α/16-3-2018)
4.
Την αριθ. Υ4α/39190 Κ.Υ.Α «Οργανισμός του Πανεπιστημιακού
Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων» (ΦΕΚ 1243/τ.Β΄/11-4-2012).
5.
Την υπ αριθμ. πρωτ. 15063/31-5-2019
οικονομοτεχνική μελέτη της Υπηρεσίας περί της ωφέλειας που επιτυγχάνεται με τη σύναψη των συμβάσεων
εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.) για κάλυψη αναγκών Φύλαξης
του Νοσοκομείου Ιωαννίνων, σε σύγκριση με άλλα μέσα.
6. Την υπ΄ αριθμ. 21/6-6-2019(θ.10)
Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου
Ιωαννίνων, για την έκδοση προκήρυξης για
πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.)
για κάλυψη αναγκών Φύλαξης του Νοσοκομείου μας με την οποία αιτιολογείται η συνδρομή της
απρόβλεπτης ή επείγουσας περίστασης για
πρόσληψη προσωπικού κατά τις διατάξεις
του άρθρου 63 του Ν.4430/2016.
7.
Την υπ αριθμ. 18606/4-7-2019 βεβαίωση του
Διοικητή του Π.Γ.Ν. Ιωαννίνων με την
οποία αιτιολογείται η επιτακτική ανάγκη για την πρόσληψη προσωπικού με την
παρούσα Ανακοίνωση.
8. Τις υπ αριθμ. 19695/16-7-2019 και
22902/27-08-2019 Βεβαιώσεις Δέσμευσης
Πίστωσης του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου
Ιωαννίνων για την κάλυψη
δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού και δημοσίευσης της παρούσας
Ανακοίνωσης.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά έντεκα (11) ατόμων για την
αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου
Ιωαννίνων, που εδρεύει στα Ιωάννινα, και συγκεκριμένα του εξής ανά υπηρεσία,
έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης
αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα τυπικά προσόντα (βλ.
ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
|
|||||
Κωδικός
θέσης
|
Υπηρεσία
|
Έδρα υπηρεσίας
|
Ειδικότητα
|
Διάρκεια σύμβασης
|
Αριθμός
ατόμων
|
101
|
Πανεπιστημιακό
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
|
Ιωάννινα
(Δ. Ιωαννιτών)
Ν. Ιωαννίνων
|
ΥΕ
Φυλάκων-Νυχτοφυλάκων
|
Από την
ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης
(έως 31
-12-2019)
και έως 12
μήνες.
(5/νθήμερη -8/ωρη απασχόληση)
|
11
|
ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
|
|
Κωδικός θέσης
|
Τίτλος σπουδών
και
λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν
πρόσθετα) προσόντα
|
101
|
1)
Απολυτήριος τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (απολυτήριο τριτάξιου Γυμνασίου ή
για υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980, Απολυτήριο Δημοτικού
Σχολείου) ή ισοδύναμος απολυτήριος
τίτλος κατώτερης τεχνικής σχολής Ν.Δ. 580/1970 ή απολυτήριος τίτλος Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής
Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της
αλλοδαπής.
2)
Άδεια εργασίας Α΄ κατηγορίας (ν.3707/2008 τ. Α΄) που
εκδίδεται από την Αστυνομική Διεύθυνση Νομού ή τη Διεύθυνση Ασφάλειας του
τόπου κατοικίας του αιτούντος (σε ισχύ).
|
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων
καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
1.
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (4 μήνες)
2. ΑΝΗΛΙΚΑ
ΤΕΚΝΑ
3. ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ [Δεν βαθμολογείται όταν
απαιτείται τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ)]
4. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ [συνολικός
χρόνος απασχόλησης έως 240 μήνες]
4.α. Κτηθείσα σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)
4.β. Κτηθείσα σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας
ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ (έως 120
μήνες)
5. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
50%
6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ
Τα ανωτέρω κριτήρια μοριοδοτούνται όπως
αναλυτικά περιγράφεται στον κατωτέρω πίνακα βαθμολόγησής τους.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
1.
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 συνεχείς πλήρεις μήνες ανεργίας)
2. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για
καθένα από τα ανήλικα τέκνα)
3. ΒΑΘΜΟΣ
ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ (μόνο για πρόσληψη σε
θέσεις ΔΕ)
4. ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (χρόνος έως 240 μήνες)
4α.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή
τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
(9 μονάδες ανά μήνα και έως 120
μήνες)
4β. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ
ΤΟΜΕΑ
(7 μονάδες ανά μήνα και έως 120
μήνες)
5. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50% (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “3”)
6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή
ΣΥΖΥΓΟΥ (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “2”)
* Σε περίπτωση που συμπίπτει το ίδιο χρονικό
διάστημα ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα
απασχόληση σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας
ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον
ιδιωτικό και δημόσιο τομέα λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία με τα περισσότερα
μόρια.
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Ως
βαθμολογούμενη εμπειρία νοείται η
ομοειδής με την ειδικότητα ΥΕ Φυλάκων- Νυχτοφυλάκων απασχόληση σε
χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας
με σχέση εργασίας ή σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό τομέα ή άσκηση επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα ομοειδή με το αντικείμενο της
ειδικότητας ΥΕ Φυλάκων- Νυχτοφυλάκων σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό
τομέα. Ο τρόπος απόδειξης αυτής
ορίζεται ρητά στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ στοιχείο 8 του Παραρτήματος με σήμανση έκδοσης 31/03/2017.
|
|
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ
|
101
|
Για την απόδειξη
της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά στοιχείο 8 ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του από 31-03-2017 Παραρτήματος
Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) “για την
αντιμετώπιση απρόβλεπτων και
επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή
σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’- ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας.
|
Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας περιγράφονται
αναλυτικά στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 “για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως
ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’
(βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι
για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών
ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την παρούσα
ανακοίνωση και το «Παράρτημα
Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 ‘‘για την
αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών
περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας
ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του
Ν. 4461/2017)’’ σύμφωνα με
τα οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ»
του Κεφαλαίου ΙΙ του ανωτέρω
Παραρτήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
•
Τίτλοι,
πιστοποιητικά
και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που
απαιτούνται από την
Ανακοίνωση, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από επίσημη
μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα και να έχουν επικυρωθεί, σύμφωνα με
τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ) με σήμανση έκδοσης «31-03-2017», για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών
περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης
ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του
Ν. 4461/2017) και ειδικότερα στην
ενότητα του Κεφαλαίου ΙΙ με τίτλο «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ».
·
Για
την απόδειξη της αναπηρίας
του ίδιου ή συγγενικού προσώπου θα πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά
που προβλέπονται στην υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/570/οικ.3824/3.2.2017
απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ΦΕΚ
272/6.2.2017/τ.Β΄) (στοιχεία 9 και 10 του Κεφαλαίου ΙΙ του
Παραρτήματος ΣΟΧ με σήμανση έκδοσης 31-03-2017).
·
Οι
άδειες άσκησης επαγγέλματος ή άλλες επαγγελματικές άδειες ή βεβαιώσεις ή
πιστοποιητικά πρέπει να είναι σε ισχύ τόσο κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης
συμμετοχής και της λήξης της προθεσμίας υποβολής αυτής, όσο και κατά τον χρόνο
πρόσληψης
Κατά
τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-3-2017», για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για
ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή
σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21
του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν.
4461/2017).
Η κατάταξη των υποψηφίων που συμμετέχουν στην
εν λόγω διαδικασία πρόσληψης καθορίζεται από τα κριτήρια που αναγράφονται
ανωτέρω στην ενότητα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ της παρούσας Ανακοίνωσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να
περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8
του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή
εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του Νομού
Ιωαννίνων, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα
(ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2)
φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων
Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)»
με σήμανση έκδοσης «31-03-2017» “για
την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και
επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας
ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης, (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017’’] να γίνει στο κατάστημα της υπηρεσίας μας, και στο χώρο των
ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Ιωαννιτών, στον οποίο εδρεύει
η υπηρεσία. Θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ.
9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@
asep.gr είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213- 1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι
καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο
εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή
τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά
με συστημένη επιστολή, στα γραφεία
της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση:
Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων Διεύθυνση
Διοικητικής Υπηρεσίας, Λεωφόρος Σταύρου Νιάρχου –Τ.Θ 1093- Τ.Κ 45500, Ιωάννινα,
απευθύνοντάς την στο Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού υπόψη κ. Φίλιου
Ροδούλας ή κ. Πανταζή Αικατερίνης ή κ. Κατσούρα Ευθυμία (τηλ.
επικοινωνίας:26510 -99548-552, 554,551,550).
Στην περίπτωση
αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση
την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του
επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες
ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης
της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της
υπηρεσίας μας, και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του
Δήμου Ιωαννιτών, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης
στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της
τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι,
κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή
μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται
την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι υποψήφιοι μπορούν
να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην
ανωτέρω διεύθυνση· β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr)
και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ γ) στα κατά τόπους
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr),
απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και
άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην
κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα
έντυπα μέσω της διαδρομής: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες
à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των
υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του άρθρου 21 του
Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τα άρθρα: 63 του Ν. 4430/2016
και 107 του Ν. 4461/2017 (χρόνος ανεργίας
4 μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική
ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε
χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας
είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία
συγγενικού ατόμου).
Η κατάταξη των
υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική
επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου,
πραγματοποιείται ως εξής:
1. Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και
ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄,
Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).
2. Η κατάταξη μεταξύ
των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια
ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα
κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας 4
μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική ομοειδής
με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε χώρους
παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας είτε στον
ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού
ατόμου).
3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική
βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο
βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας)
και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο
κριτήριο (αριθμός ανηλίκων τέκνων)
και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα
τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ:
Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση
των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι
(20) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους
πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο
κατάστημα των γραφείων μας, τους
οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα
(εντός 5 ημερών από τη σύνταξή τους) για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα
με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί
από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@asep.gr
είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213 - 1319188.
Κατά των πινάκων
αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία
δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την
επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με
συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ
(Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί,
πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού
παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό
τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε
από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην
ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη
προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση
γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει άμεσα στο ΑΣΕΠ φωτοαντίγραφα των
αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά
των πινάκων κατάταξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από την υπογραφή της σύμβασης μετά την κατάρτιση και κύρωση των
προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με πράξη του αρμοδίου οργάνου
διοίκησης του φορέα. Τυχόν αναμόρφωση
των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ’ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται
ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά
από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει
της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για
την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση
από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της
σύμβασής τους, αντικαθίστανται με
άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας
ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που
προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω
αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό
διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης
διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ
ΤΜΗΜΑ της
παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων
εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-03-2017», “για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για
ανάγκες
καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)”, το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες
για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7, σε
συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια
κατάταξης των υποψηφίων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την
έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό μέσω του δικτυακού
τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και
συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση
του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Πολίτες à Έντυπα
– Διαδικασίες à
Διαγωνισμών φορέων à
Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.
Ο Διοικητής του Νοσοκομείου
ΤΣΙΚΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ιωάννινα 17-07-2019
6η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ,
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ,
ΗΠΕΙΡΟΥ&
ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Αριθ. Πρωτ. 19846
|
ΓΕΝΙΚΟ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Βαθμός προτεραιότητας
Γραφείο: Διοικητή
ΤΗΛ.2651099201
FAX : (0651) 46.618
Τ.Θ. 1093 - Τ.Κ. 45500 - ΙΩΑΝΝΙΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ'
αριθμ. ΣΟΧ 2/ 2019
Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού σε νομικά πρόσωπα που υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων
Για την πρόσληψη εποχικού προσωπικού σε νομικά πρόσωπα που υπάγονται στην εποπτεία του Υπουργείου Υγείας για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων ή επειγουσών περιστάσεων
με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου
για ανάγκες Καθαριότητας,
Εστίασης & Σίτισης
(Άρθρα: 21 του Ν.
2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016, και 107 του Ν. 4461/2017)
ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΓΕΝΙΚΟ
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Έχοντας
υπόψη:
1.
Τις διατάξεις των παρ. 5 έως και 13, 15 και
20 του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994 «Σύσταση ανεξάρτητης αρχής για την επιλογή
προσωπικού και ρύθμιση θεμάτων διοίκησης» (ΦΕΚ 28 Α), όπως έχει τροποποιηθεί
και ισχύει, σε συνδυασμό με τις
διατάξεις των άρθρων 63 του Ν. 4430/2016
όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, 25 παρ.9 του Ν. 4440/2016 και 107 του Ν.
4461/2017.
2. Τις διατάξεις του άρθρου ένατου του Ν. 4057/2012 «Πειθαρχικό Δίκαιο
Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων
Δημοσίου Δικαίου» (ΦΕΚ 54 Α΄).
3.
Τις διατάξεις
του άρθρου δεύτερου του Ν.4528/2018
(ΦΕΚ 50/Α/16-3-2018)
4.
Την αριθ. Υ4α/39190 Κ.Υ.Α «Οργανισμός του Πανεπιστημιακού
Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων» (ΦΕΚ 1243/τ.Β΄/11-4-2012).
5.
Την υπ αριθμ. πρωτ. 14748/29-5-2019
οικονομοτεχνική μελέτη της Υπηρεσίας περί της ωφέλειας που επιτυγχάνεται με τη σύναψη των συμβάσεων
εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.) για κάλυψη αναγκών Φύλαξης
του Νοσοκομείου Ιωαννίνων, του άρθρου 63 του Ν.4430/2016 σε σύγκριση με άλλα
μέσα.
6. Την υπ΄ αριθμ. 21/6-6-2019(θ.9)
Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου
Ιωαννίνων, για την έκδοση προκήρυξης για πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας
ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου (Ι.Δ.Ο.Χ.) για κάλυψη αναγκών Καθαριότητας,
Εστίασης και Σίτισης του Νοσοκομείου μας με την οποία αιτιολογείται η συνδρομή
της απρόβλεπτης ή επείγουσας περίστασης
για πρόσληψη προσωπικού κατά τις
διατάξεις του άρθρου 63 του Ν.4430/2016.
7.
Την υπ αριθμ. 18607/4-7-2019 βεβαίωση του
Διοικητή του Π.Γ.Ν. Ιωαννίνων με την
οποία αιτιολογείται η επιτακτική ανάγκη για την πρόσληψη προσωπικού με την
παρούσα Ανακοίνωση.
8. Τις υπ αριθμ. 19693/16-7-2019 και 22903/27-08-2019 Βεβαιώσεις εξασφάλισης πιστώσεων
της Οικονομικής Υπηρεσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ιωαννίνων
για την κάλυψη δαπάνης
μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού και δημοσίευσης της παρούσας
Ανακοίνωσης.
Ανακοινώνει
Την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά εκατόν ενενήντα εννέα (199) ατόμων
για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου
Ιωαννίνων, που εδρεύει στα Ιωάννινα, του Νομού Ιωαννίνων και συγκεκριμένα του
εξής ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και
διάρκεια σύμβασης αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα
τυπικά προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
|
|||||
Κωδικός
θέσης
|
Υπηρεσία
|
Έδρα υπηρεσίας
|
Ειδικότητα
|
Διάρκεια σύμβασης
|
Αριθμός
ατόμων
|
100
|
Πανεπιστημιακό
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
|
Ιωάννινα
(Δ. Ιωαννιτών)
Ν. Ιωαννίνων
|
*ΥΕ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
(ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ)
|
Από την
ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης
(έως 31
-12-2019)
και έως 12
μήνες (πενθήμερη
(6ωρη απασχόληση)
|
164
|
101
|
Πανεπιστημιακό
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
|
Ιωάννινα
(Δ. Ιωαννιτών)
Ν. Ιωαννίνων
|
*ΥΕ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
(ΤΡΑΠΕΖΟΚΟΜΩΝ)
|
Από την
ημερομηνία υπογραφής της
σύμβασης
(έως 31
-12-2019)
και έως 12
μήνες
(πενθήμερη
6ωρη απασχόληση
|
22
|
102
|
Πανεπιστημιακό
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
|
Ιωάννινα
(Δ. Ιωαννιτών)
Ν. Ιωαννίνων
|
*ΥΕ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
(ΛΑΝΤΖΕΡΗΔΩΝ)
|
Από την ημερομηνία
υπογραφής της σύμβασης
(έως 31
-12-2019)
και έως 12 μήνες
(5/νθήμερη
-6/ωρη απασχόληση)
|
7
|
103
|
Πανεπιστημιακό
Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων
|
Ιωάννινα
(Δ. Ιωαννιτών)
Ν. Ιωαννίνων
|
*ΥΕ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΕΣΤΙΑΣΗΣ ( ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΒΟΗΘΩΝ ΜΑΓΕΙΡΩΝ)
|
Από την ημερομηνία
υπογραφής της σύμβασης
(έως 31
-12-2019)
και έως 12 μήνες
(5/νθήμερη
6ωρη απασχόληση)
|
6
|
* ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι υποψήφιοι/ες που θα επιλεγούν θα υποβληθούν
υποχρεωτικά στις απαραίτητες Ιατρικές εξετάσεις προκειμένου να προσκομίσουν
Πιστοποιητικό Υγείας σε ισχύ, σύμφωνα με την υγειονομική διάταξη υπ’
αριθμ.Υ1γ/Γ.Π.οικ.35797/4-4-2012 (ΦΕΚ 1199/τ.Β΄/11-4-2012) του Υπουργείου
Υγείας, όπως κάθε φορά ισχύει και την υπ’ αριθμ. Υ1γ/Γ.Π.οικ.96967/8-10-2012
(ΦΕΚ 2718/τ.Β΄/8-10-2012) απόφαση του Υπουργείου Υγείας.
ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
|
|
Κωδικός θέσης
|
Τίτλος σπουδών
και
λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν
πρόσθετα) προσόντα
|
100
|
Δεν απαιτούνται ειδικά
τυπικά προσόντα, σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ. 2 Ν. 2527/1997.
|
101, 102, 103
|
Απολυτήριος
τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (απολυτήριο τριταξίου γυμνασίου ή για
υποψηφίους που έχουν αποφοιτήσει μέχρι και το 1980 απολυτήριο δημοτικού
σχολείου) ή ισοδύναμος απολυτήριος τίτλος κατώτερης Τεχνικής Σχολής του Ν.Δ.
580/1970 ή απολυτήριος τίτλος Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
και Κατάρτισης του άρθρου 1 του Ν. 2817/2000 της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος
τίτλος της αλλοδαπής.
|
Οι υποψήφιοι πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ
Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων
καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:
1.
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (4 μήνες)
2. ΑΝΗΛΙΚΑ
ΤΕΚΝΑ
3. ΒΑΘΜΟΣ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ [Δεν βαθμολογείται όταν
απαιτείται τίτλος Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ)]
4. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ [συνολικός
χρόνος απασχόλησης έως 240 μήνες]
4.α. Κτηθείσα σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)
4.β. Κτηθείσα σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ
ΤΟΜΕΑ (έως 120 μήνες)
5. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
50%
6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ
ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή ΣΥΖΥΓΟΥ
Τα ανωτέρω κριτήρια μοριοδοτούνται όπως
αναλυτικά περιγράφεται στον κατωτέρω πίνακα βαθμολόγησής τους.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
1.
ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ (200 μονάδες για 4 συνεχείς πλήρεις μήνες ανεργίας)
2. ΑΝΗΛΙΚΑ ΤΕΚΝΑ (30 μονάδες για
καθένα από τα ανήλικα τέκνα)
3. ΒΑΘΜΟΣ
ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ (μόνο για πρόσληψη σε
θέσεις ΔΕ)
4. ΟΜΟΕΙΔΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (χρόνος έως 240 μήνες)
4α.
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή
τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
(9 μονάδες ανά μήνα και έως 120
μήνες)
4β. ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΤΗΘΕΙΣΑ σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ
ΤΟΜΕΑ
(7 μονάδες ανά μήνα και έως 120
μήνες)
5. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50% (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “3”)
6. ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΓΟΝΕΑ, ΤΕΚΝΟΥ, ΑΔΕΛΦΟΥ Ή
ΣΥΖΥΓΟΥ (το ποσοστό αναπηρίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή “2”)
* Σε περίπτωση που συμπίπτει το ίδιο χρονικό
διάστημα ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα
απασχόληση σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας
ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στον
ιδιωτικό και δημόσιο τομέα λαμβάνεται υπόψη η εμπειρία με τα περισσότερα
μόρια.
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
Ως
βαθμολογούμενη εμπειρία για τους
παρακάτω κωδικούς θέσεων νοείται η ομοειδής με την ειδικότητα ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας (Καθαριστών/στριών),
ΥΕ Προσωπικού Εστίασης Τραπεζοκόμων, ΥΕ Προσωπικού Εστίασης (Λαντζέρηδων) και ΥΕ
Προσωπικού Εστίασης (Βοηθών Μαγείρων) απασχόληση σε χώρους παροχής
πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας με σχέση
εργασίας ή σύμβαση μίσθωσης έργου στο Δημόσιο
ή τον Ιδιωτικό τομέα ή άσκηση
επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα ομοειδή
με το αντικείμενο της
ειδικότητας ΥΕ Προσωπικού Καθαριότητας (Καθαριστών/στριών), ΥΕ Προσωπικού
Εστίασης Τραπεζοκόμων, ΥΕ Προσωπικού
Εστίασης (Λαντζέρηδων) και ΥΕ Προσωπικού Εστίασης (Βοηθών Μαγείρων) σε χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή
δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας στο Δημόσιο ή τον Ιδιωτικό
τομέα. Ο τρόπος απόδειξης αυτής
ορίζεται ρητά στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙ στοιχείο 8 του Παραρτήματος με σήμανση έκδοσης
31/03/2017.
|
|
ΚΩΔΙΚΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
|
ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ
|
101
|
Για την απόδειξη
της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά στοιχείο 8 ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του από 31-03-2017 Παραρτήματος
Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) “για την
αντιμετώπιση απρόβλεπτων και
επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή
σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’- ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας.
|
Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας περιγράφονται
αναλυτικά στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 “για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21 του Ν. 2190/1994, όπως
ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)’’
(βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι
για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών
ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά από την παρούσα
ανακοίνωση και το «Παράρτημα
Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης 31/03/2017 ‘‘για την
αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών
περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας
ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του
Ν. 4461/2017)’’ σύμφωνα με
τα οριζόμενα στην ενότητα «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ»
του Κεφαλαίου ΙΙ του ανωτέρω
Παραρτήματος.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
•
Τίτλοι,
πιστοποιητικά
και βεβαιώσεις της αλλοδαπής, που
απαιτούνται από την
Ανακοίνωση, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από επίσημη
μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα και να έχουν επικυρωθεί, σύμφωνα με
τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου
(ΣΟΧ) με σήμανση έκδοσης «31-03-2017», για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών
περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης
ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του
Ν. 4461/2017) και ειδικότερα στην
ενότητα του Κεφαλαίου ΙΙ με τίτλο «ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ
ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ».
·
Για
την απόδειξη της αναπηρίας
του ίδιου ή συγγενικού προσώπου θα πρέπει να προσκομίζονται τα δικαιολογητικά
που προβλέπονται στην υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/570/οικ.3824/3.2.2017
απόφαση της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης (ΦΕΚ
272/6.2.2017/τ.Β΄) (στοιχεία 9 και 10 του Κεφαλαίου ΙΙ του
Παραρτήματος ΣΟΧ με σήμανση έκδοσης 31-03-2017).
Κατά
τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας
Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-3-2017», για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για
ανάγκες καθαριότητας ή εστίασης ή
σίτισης ή φύλαξης (άρθρα: 21
του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63 του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν.
4461/2017).
Η κατάταξη των υποψηφίων που συμμετέχουν στην
εν λόγω διαδικασία πρόσληψης καθορίζεται από τα κριτήρια που αναγράφονται
ανωτέρω στην ενότητα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΥΤΩΝ της παρούσας Ανακοίνωσης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να
περιέχει υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8
του Ν. 2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή
εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες του Νομού
Ιωαννίνων, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα
(ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2)
φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων
Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)»
με σήμανση έκδοσης «31-03-2017» “για
την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και
επειγουσών περιστάσεων για ανάγκες καθαριότητας
ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης, (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017’’] να γίνει στο κατάστημα της υπηρεσίας μας, και στο χώρο των
ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Ιωαννιτών, στον οποίο εδρεύει
η υπηρεσία. Θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης στο φορέα (σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ.
9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@
asep.gr είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213- 1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι
καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7 και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο
εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή
τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά
με συστημένη επιστολή, στα γραφεία
της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση:
Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων Διεύθυνση
Διοικητικής Υπηρεσίας, Λεωφόρος Σταύρου Νιάρχου –Τ.Θ 1093- Τ.Κ 45500, Ιωάννινα,
απευθύνοντάς την στο Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού υπόψη κ. Φίλιου
Ροδούλας ή κ. Πανταζή Αικατερίνης ή κ. Κατσούρα Ευθυμία (τηλ.
επικοινωνίας:26510 -99548, 26510-99552, 551,554,550).
Στην περίπτωση
αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση
την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του
επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες
ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης
της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της
υπηρεσίας μας, και στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του
Δήμου Ιωαννιτών, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης
στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της
τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι,
κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή
μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας
μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι υποψήφιοι μπορούν
να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην
ανωτέρω διεύθυνση· β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr)
και συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ γ) στα κατά τόπους
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr),
απ' όπου μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και
άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα οδηγηθούν στην
κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα έχουν πρόσβαση στα
έντυπα μέσω της διαδρομής: Πολίτες à Έντυπα – Διαδικασίες
à Διαγωνισμών Φορέων à Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων
Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των
υποψηφίων, τους κατατάσσει βάσει των κριτηρίων του άρθρου 21 του
Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, σε συνδυασμό με τα άρθρα: 63 του Ν. 4430/2016
και 107 του Ν. 4461/2017 (χρόνος ανεργίας
4 μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική
ομοειδής με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε
χώρους παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας
είτε στον ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού
ατόμου).
Η κατάταξη των
υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική
επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου,
πραγματοποιείται ως εξής:
1. Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και
ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄,
Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).
2. Η κατάταξη μεταξύ
των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια
ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα
κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας 4
μηνών, γονέας ανηλίκων τέκνων, βαθμός βασικού τίτλου σπουδών, συνολική ομοειδής
με την εκάστοτε ειδικότητα εμπειρία έως 240 μήνες που αποκτήθηκε σε χώρους
παροχής πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας φροντίδας υγείας είτε στον
ιδιωτικό είτε στο δημόσιο τομέα, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού
ατόμου).
3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική
βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο
βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας)
και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο
κριτήριο (αριθμός ανηλίκων τέκνων)
και ούτω καθεξής. Αν εξαντληθούν όλα
τα κριτήρια, η σειρά μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ:
Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση
των πινάκων, η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι
(20) ημέρες από τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους
πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο
κατάστημα των γραφείων μας, τους
οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα
(εντός 5 ημερών από τη σύνταξή τους) για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα
με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί
από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sox@asep.gr
είτε στο fax: 210 - 6467728 ή 213 - 1319188.
Κατά των πινάκων
αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία
δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την
επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή αποστέλλεται με
συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ
(Πουλίου 6, Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί,
πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του
ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον
διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε
από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην
ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη
προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση
γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
Η υπηρεσία οφείλει να αποστείλει άμεσα στο ΑΣΕΠ φωτοαντίγραφα των
αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά
των πινάκων κατάταξης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη
Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας
ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου από την υπογραφή της σύμβασης μετά την κατάρτιση και κύρωση των
προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων με πράξη του αρμοδίου οργάνου
διοίκησης του φορέα. Τυχόν αναμόρφωση
των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ’ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται
ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά
από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει
της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για
την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση
από την αιτία αυτή.
Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της
σύμβασής τους, αντικαθίστανται με
άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας
ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.
Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που
προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω
αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό
διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης
διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ
ΤΜΗΜΑ της
παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων
εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «31-03-2017», “για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών περιστάσεων για
ανάγκες
καθαριότητας ή εστίασης ή σίτισης ή φύλαξης (άρθρα:
21 του Ν. 2190/1994, όπως ισχύει, 63
του Ν. 4430/2016 και 107 του Ν. 4461/2017)”, το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες
για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΟΧ.7, σε
συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια
κατάταξης των υποψηφίων, σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την
έγκυρη συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής.
Οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό μέσω του δικτυακού
τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και
συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση
του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Πολίτες à Έντυπα
– Διαδικασίες à
Διαγωνισμών φορέων à
Ορ. Χρόνου ΣΟΧ.
Ο Διοικητής του Νοσοκομείου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου